Beschrijving
Titel: Ontketende Dienstverlening Auteur: J. van der Torn ISBN: 9789059314191 Conditie: Used Onze maatschappij bevindt zich in een overgangsfase. Bulkproductie gaat naar lagelonenlanden en Nederland wordt een economie waarin zowel de zakelijke als de publieke dienstverlening een hoofdrol spelen. Om deze klantgerichte cultuur te kunnen waarborgen, moeten dienstverlenende organisaties steeds meer met elkaar samenwerken. Dat stelt bijzondere eisen aan zowel het management als aan de uitvoerders, want interne en externe obstakels kunnen een soepele ketenintegratie tegenhouden. Dit boek verdiept zich in de aard van deze belemmeringen. Behalve een overzicht van de ketens waarin de dienstverlening gevangen zit, biedt het aanknopingspunten voor de aanpak van een geslaagde ontketening.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie
Kenmerken: Kopen in Antwerpen