Mind the gap


sinds 24-8-2024 00:47:13


prijs: € 9,25
Locatie : Antwerpen  (Antwerpen)
Website : Bezoek website

Kenmerken

Beschrijving

Titel: Mind the gap Auteur: Jaap van der Grinten ISBN: 9789024406906 Conditie: Used Een sterk imago geeft een organisatie concrete voordelen. De beurskoers is hoger, klanten zijn trouwer en medewerkers loyaler. Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Over de inhoudMet het praktische stappenplan in Mind the Gap kunnen studenten snel en eenvoudig een gap-analyse uitvoeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. Nieuw in de vierde druk*Nieuwe casuïstiek *Website: op www.mindthegap4edruk.nl staan voor studenten en docenten per stap praktijkopdrachten, toetsvragen, cases, downloads en handige tips en toolsLezers over dit boek:'Echt praktisch, goed uitgelegd en mooi geïllustreerd. Superblij!' Lezersrecensie op bol.com, 24/5/2016'Duidelijk en toegankelijk opgezet studieboek. Makkelijk leesbaar, handig en praktisch in het gebruik. Veel actuele en verduidelijkende voorbeelden.' Lezersrecensie op bol.com, 19/11/2015'Ideaal boek voor tijdens het afstuderen'Lezersrecensie op bol.com, 23/5/2014Uniek aan dit boek*Succesvolle titel al jaren geliefd bij studenten *Vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen*In vijf praktische stappen naar een gap-analyse met conclusies en duidelijke aanpak van het imagovraagstuk*Praktisch ingestoken website met praktijkopdrachten en toetsvragen Extra materiaalDe theorie in dit boek wordt ondersteund door een praktijkgerichte website. Op www.mindthegap4edruk.nl staan voor studenten en docenten per stap praktijkopdrachten, toetsvragen, cases, downloads en handige tips en tools. Doelgroep*Hbo-studenten (jaar 1) binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, commerciële economie en/of met een vak corporate communicatie, positioneren, merkenmanagement, marketing & communicatie of identiteit & imago *Beginnende professionals in de corporate communicatie die meer willen weten over merkenmanagement en positioneringOver de auteursJaap van der Grinten en Helma Weijnand-Schut werken al vijftien jaar samen bij de opleiding communicatie van Hogeschool Inholland. Doorlopend doen zij onderzoek naar het managen van identiteit en imago. En naar de rol die designmanagement kan spelen bij het zichtbaar maken van organisatie-identiteit.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie

Kenmerken: Kopen in Antwerpen



Klik hier en bezoek de website voor meer informatie
Zoekertjenummer: 118056498 Meld aan Aanbod