Beschrijving
Titel: Marketing tegen armoede Auteur: Nancy R. Lee ISBN: 9789043018753 Conditie: AsNew Hoe marketingprincipes leiden tot effectieve armoedebestrijding Armoede is h?t sociale probleem van de 21e eeuw. De kloof tussen rijk en arm neemt wereldwijd toe. Tegelijkertijd staat de effectiviteit van ontwikkelingshulp en armoedebestrijding ter discussie. In Marketing tegen armoede presenteren marketinggoeroe Philip Kotler en marketingexpert Nancy Lee een radicaal ander perspectief op armoedebestrijding; het perspectief van de marketeer. Lees hoe marketingstrategie?n en -technieken zoals segmentatie, doelgroepgericht werken en positionering oplossingen bieden die ?cht werken. Casestudies maken de technieken toepasbaar in de praktijk en laten zien hoe de samenwerking tussen overheden, NGO?s en het bedrijfsleven verbeterd kan worden. Een must read voor iedereen die zich met armoedebestrijding en ontwikkelingssamenwerking bezighoudt.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie
Kenmerken: Kopen in Antwerpen